piątek, 17 sierpnia 2007

Malwina i Jego Magnificencja Rektor


Tak, to było spotkanie. Widziałem jak oszołomiona jest Malwina, jak pyta mnie najpierw wzrokiem, potem już słowem, a następnie w smsach, co też ja naopowiadałem temu człowiekowi o niej. Bo on nie dość że z nią rozmawiał o jej twórczości, obejrzał wszystkie jej prace, to jeszcze zaproponował jej rozważenie możliwości studiowania na ASP w Poznaniu. Na uczelni, na którą się Malwina wybiera! A kim jest ten człowiek. Otóż to prof. Wojciech Muller (z "umlautem", ale nie wiem jak go tu wpisać) - Rektor ASP w Poznaniu. Niezły start, no nie. Poznać rektora swojej uczelni jeszcze przed złożeniem na nią papierów i to przy okazju goszczenia go na swojej debiutanckiej wystawie.
Jakby tego było mało, pan profesor wręczył Malwinie swoją wizytówkę z prośbą o kontakt i wizytę w Poznaniu z pracami.
A teraz Malwina spróbuj nie wykorzystać tej szansy to osobiście Tobie przypier...e! Powodzenia Malwa

1 komentarz:

maiecka pisze...

Konkretnie, Ci powim. To było naprawde stresujące (tzn stresujące już po fakcie, bo w trakcie jakoś nie zdawałam sobie z tego sprawy) doświadczenie. Huh, Oczywiście, że spróbuje, byłabym tchórzem, gdybym nie spróbowała ;) pod koniec września wybieram się na zwiedzanie ASP :P