środa, 12 sierpnia 2009

Woodstock 2009 - było pięknie

Nie będę opisywał zdjęć, myślę, że nie potrzebują żadnego komentarza - po prostu spojrzyjcie na nie i poczujcie to, co ja - było pięknie. Jurek stwierdził, że był to najpiękniejszy, najspokojniejszy, pełen wzajemnego szacunku Woodstock. On o tym mówił, ja to czułem, spacerując przez osiem dni z aparatem pośród ludzi. Wracamy tu za rok i pewnie ponownie nie będziemy do końca wiedzieli kto gra, kto wystąpi na ASP, bo pragniemy poczuć tylko ten wyjątkowy, niespotykany nigdzie indziej, klimat...
I co można? Pewnie, że można. Szanujmy się!

2 komentarze:

maja pisze...

Witam!! Masz racje tego roczny Woodstock był najlepszy i był naprawdę suuuuuuper bo poznałem masę fajnych ludzi Z PP bo tobył mój 1 woodstock W PP chociaż byłem na 4 i mi się tak nie podobała ja w tym roku

Terezjusz pisze...

Owszem - "szanujmy się"! A antyaborcyjną wystawę ropierniczyły krasnoludki, he, he.