niedziela, 1 lutego 2009

Nad Bugiem...

Nie chciałem zostać przez cały weekend w Warszawie i choć nie czułem się najlepiej (przeziębienie) i miałem mnóstwo nauki (język czeski) to stwierdziłem, że muszę się stąd wyrwać. Znalazłem w internecie Radziówkę - drewniany dom, będacy centrum gospodarstwa agroturystycznego Wojtka i Agnieszki, pełnego psów, koni i świetego spokoju...
Na miejscu okazało się, że mój pokój swoim klimatem przerósł moje oczekiwania, jest w nim nawet weranda - szkoda że nieogrzewana, bo pewnie w niej bym spędził większość pobytu:)Ale latem... A Wojtek to facet koło 50-tki, uśmiechnięty i otwarty. Jak cały dom. Robisz co chcesz, chodzisz gdzie chcesz, wtapiasz się w rodzinną atmosferę, buszujesz po kuchni, sporzywasz posiłki z akyualnymi domownikami, bądź sam. Nikt niczego od Ciebie nie wymaga. Nigdy nie byłem w takim miejscu. Niesamowite. Dwa dni dały mi mnóstwo odpoczynku, odrobinę pracy i wyprawę nad zamarzniety Bug, której plonem są te zdjęcia.



















Radziówka jest na przedmieściach Łochowa, 65 kilometrów od Warszawy. Ma stronę internetową. Gorąco polecam! Mój pokój poniżej:)




5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bug ciekawy. Niestety nie odwiedzilam jeszcze tych terenow;p
Szczegolnie fajna jest lodka scieta lodem;)

Pokoik klimatyczny, weranda i te lozka;p

Domyslam sie, ze wino i dwa kubusie na byly wliczone w cene wynajmu^^?
Oczywiscie wino znalazlo sie tam przypadkiem, ale kubusie??!!!!

wracam do ksiazek:) pozdrawiam.

Karola. pisze...

Bug jest tu fantastyczny.. taki jakby potężny. Złapał tę łódkę i dopóki się nie ociepli tak łatwo nie wypuści:)
Pokoik klimatyczny. Szczególnie fajnie wygląda ten obraz na sztaludze.
PS: Wiesz co? W maju jedziemy z drużyną do Włoch:D Rodzice wysyłają nas obie:D!!:) Ale bosko:)

Anonimowy pisze...

Karola! co Ty mowisz?!!! do Wloch!!!?
potrzebujecie opikuna?!!!

Natalia D. pisze...

No tak spóźniony zawsze ma gorzej..Martyna napisała, że ta łódeczka ścięta lodem jest fajna, co potwierdziła Karola. Ja tez uważam, że niezły klimat... pokój rzeczywiście genialny no i weranda... ach, a ten obraz... sama bym chciała mieć taki w pokoju:)Nie no ale zdjęcia świetne... niby martwa sceneria, a zdjęcia takie żywe:D

clavvs pisze...

Bardzo ładnie nad tym Bugiem...