niedziela, 4 maja 2008

Jamal z siostrą...

Wróciłem na długi weekend do Krotoszyna, a tak właściwie tylko na czwartek i piątek, bo w sobotę już miałem zaplanowane spotkanie we Wrocławiu z nową bohaterka"Wyjechanych", a stamtąd mialem jechać do Krakowa po Magdę, która w tym czasie bawiła się w Beskidzie Niskim. Oczywiście jak to plany w pewnym momencie uległy weryfikacji. Zanim jednak to nastąpiło wpakowaliśmy się z siostrą w auto i pojechaliśmy do Koźmina na koncert Jamala. Okazało się ze na imprezę zawitało pół "Kołłątaja", więc o wesołą ekipę nie było trudno. Najbardziej ucieszył mnie widok Martyny. Roześmiana piegowata mordka rozjaśniająca każdy mrok:) super.Miło było ją zobaczyć. Koncercik miły z wyglądu, tam się włącza do prądu, jak się rozkręci to wam pokazę, bo byl z epoki marzeń... ha, ha, taka zgrabna (się mi wydaje) parafraza Adama Ziemianina, ale koncert rzeczywiście był ok. Bez fajerwerków, ale też nie było to rzemiosło. Pobujałem się i zaraz po spakowaliśmy się całą ekipą w dwa auta i pojechaliśmy do Bożacina. Wbiliśmy na jakąś impreże , ale klimat był nędzny, więc ewakuowaliśmy się do Krotoszyna do rozchuli. Tam jednak 5 zł wstęp - nikt nie chciał płacić, to jeszcze na moment zrobilismy jednej znajomej nalot na chatę, a potem rozjechaliśmy się do domów. Odwiozłem Martynę do Bożacina i wraz z siorą zakupiliśmy po browarku na dobrą noc. A tuż przed spankiem Czesio na dobry sen...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

"mordka"? juz ja Ci pokaże!:*
Koncercik był w porządku, można się było pobujać i pośmiac:) a ludzi z kołłątaja rzeczywiście masa:) w końcu elita:)
Jeśli chodzi o Bożacin to raczej nie byla impreza tylko dosłownie mówiąc libacja...więc trudno o dobry klimat. Jak dowiem się o jakiejś prawdziwej zabawie na grzybku w Bożacinie to dam Ci znać, wtedy dopiero zobaczysz jak to jest:P:P(i ja tez, bo dawno mnie tam nie bylo:P)
dobra facet, musze kończyć. do zobaczenia...całuję:*

Dupcia pisze...

heh a gdzie zgoda siostry na publikacje zdjęcia???:P oczywiście żartuje!!Wg mnie koncert był zajebiaszczy!! dawno sie tak nie wyskakałam no a poza tym masa znajomych:D ehh...stokrotka

Dupcia pisze...

heh a gdzie zgoda siostry na publikacje zdjęcia???:P oczywiście żartuje!!Wg mnie koncert był zajebiaszczy!! dawno sie tak nie wyskakałam no a poza tym masa znajomych:D ehh...stokrotka

Dupcia pisze...

heh a gdzie zgoda siostry na publikacje zdjęcia???:P oczywiście żartuje!!Wg mnie koncert był zajebiaszczy!! dawno sie tak nie wyskakałam no a poza tym masa znajomych:D ehh...stokrotka